tiistai 13. huhtikuuta 2010

tell me what u know about dreamin', dreamin'

Mun niin pitäis olla nukkumassa, herätys 5 tunnin päästä, ah. Thanks God, mun koulupäivään sisältyy vain valokuvaus,liikka,toinen liikka,hypäri, ja matikka.
huomisesta tulee NICE!
Long missing Ilari palaa vaihtarivuodelta Mexicosta, ja mä+jäbät Sampo,Niko,Emppu ja Tony mennään 2lta yöllä sitä lentokentälle vastaan. Hyvin jaksaa seuraavana päivänä mennä taas kouluun..... a pucket full of energy.

Olin Noran kanssa kuvailemas likaisessa Borgåssa on the other day:












....älskling shoes

nyt, mä meen nukkumaan.
ja seuraavassa postauksessa kokeilen myydä täällä muutamia vaatekappaleita ! (mulla ei riitä edes kirpparipöytään rahat ATM)

sweet dreams bebes

Ca

5 kommenttia:

  1. kivoja kuvia ! muistutat aika paljon miley curystä :)

    VastaaPoista
  2. Lola, kiitos ! ja itseasiassa oon kuullu ton enemmän kun useamman kerran...:D en silti ite löydä vaa yhtäläisyyksii !
    Helmi, kiitos =) tykkään itekkinn.

    VastaaPoista