tiistai 27. huhtikuuta 2010

one two four three, none of these chicks look better than me

Ayayay

Taas yks tapahtumarikas viikonloppu takana ! nimittäin Hiphop SM with Fanny my sis !
Lauantai alkoi 4.45 herätyksellä, ja Miro, joka oli ajanut koko yön (en voi kieltää et ei vähä pelottanu et se sammuu rattiin.............hihi) kaarsi meidän pihaan 05.25.
Voin kertoo, et oltii semisti väsyneis tunnelmis Kulttuuritalolla.
08.00 alkoi naisten soolo, mikä nyt meni, öhm, no se meni.. Ei mua hirveeti jänskänny (NIIN paljoa ko luulin), mutta kyl mä olisin voinu vetää 1000 x paremmin, se oli joku jännitysjäätyminen. No, lisää treeni, ihan niinko myös duo:kin kaipaa.








mun rahatilanne on atm TÄYSIN broke. tänään meni vihoviimeiset pennit ko kävin vaihtamassa itikses kielikorun, ja en voinu vastustaa kiusausta Gina Tricotin bilemekkoon.......you know me when it's about black and rivets



Alkaa pikkuhiljaa polvet ja nilkat pettämään, koska JOKAPÄIVÄ ollut treenit tähän mennessä, vielä torstaina yks esitys, sit helpottaa. Sit mä annan loman mun polville.

It's sleepy time, dreams

Ca


PSPSPS. ehkä maailman ihanin ja rauhoittavin biisi, jonka mukaan torstaina karo ja fanny myös esittävät street-soolonsa.
---> http://www.youtube.com/watch?v=7PKDiWU2WHY

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti