sunnuntai 27. joulukuuta 2009

Let's spend time not money

holá !

Joulu on nyt sitten virallisesti ohi (sen tunnistaa ainakin siitä että jouluruuat on loppu :( ). Mutta siitäpä seuraa ALET ! joulualennukset,me like. Tänäänpä päätettiinkin mennä tsekkaamaan Stadin kaupat Katankanssa, ja myös meiän dudet (niko och hannu) tulivat messiin.
yks pikku juttu, pettymys. Okei mainoksii oli joka puolella "-50%! -70%!", mutta loppujen lopuksi jokaisesta kaupasta löytyi ehkä kaksi hyllyllistä melko tylsää tavaraa mitkä oli alennettu, ja esimerkiksi Union Fivessa ja Galleryssä ei ollut minkäääänlaisia alennuksia !=(, joten mun ostoksista suurinosa oli ihan sitä normihintaluokkaa (se selittää ehkä yli 200euron katoamisen?). Eli ette (SANDRA huom) menetä mitään niinkää jos ette pääse "huimiin" joulualennuksiin =)

Mäkun aina luulin et oon ainoa jahkailija kaupoissa, mutta Kata on kyllä vähintää yhtä paha. Yhteensä Gina Tricotissa aikaa kului n. 1h, 40 min, Ja H&M:ssä yli 2 tuntia, kun Kata yritti epätoivosesti saada sen lahjakorttia kulumaan.......... Päivän lopuksi oltiin niin poikki et eksyttiin Stockalla, ja eksyttii kans Forum-Kamppi tunnelissa ja päädyttiin ihan muualle:----D

Mut nyt vähän kuvia mun löydöistä !


hela hoito


Mun lempparilöytö leggingsit, Gina Tricot
Niittivyö, Gina Tricot


Farkkumekko, Gina Tricot


Korvikset, Cruel Age


Tyllihame, Gina Tricot


Vaalea farkku-bikertakki, h&m

talk to you soon
Ca

3 kommenttia:

  1. vähän kivoja löytöjä! :) Ja varmasti menetän, rahat (joita ei oo) polttelee mun taskunpohjalla (tilillä, kohta) ja haluan shobbaileee! mut haha, nyt sul on melkei samanlaiset tollaset tyllihameet, vaaleenpunane ja musta!

    VastaaPoista
  2. oooo tyllihame on ihana! <3 mä haluisin tommosen mut semmosena puuterin/vaaleen beigen värisenä! :)harmittaa ku en joskus vuos/kaks sitte ostanu h&m:st!

    VastaaPoista
  3. joo mäki oon rakastunu siihen ! mut se on ihan _sika_ lyhyt..... ja hei kyl sentapaisii mun mielest viel hm:s myydään, mä ostin sielt sellasen just puuterinvaaleenpunasen tyllihameen =)

    VastaaPoista