keskiviikko 23. joulukuuta 2009

Don't shoot me Santa



jooo jouluaaton aatto, en tykkää yhtään siit siivoushössötyksestä ja äidin lauseesta "NYT TEHDÄÄN PIPAREITA, KARO" arrrrr. piparit on pahoi :( Koko päivän oon vaa siivonnut, paketoinut lahjoja(seonkivaa<3),siivonnut lisää, koristellut joulukuusen ja kaikkea mahdollista. Mut missä joulufiilis ?



Olin eilen 5-henkisen pikkulapsipoppoon vahtijana, ja olin ekaa kertaa muutamaan vuoteen pulkkamäes ! vitsi haluun uudestaan. Huusin joku 50 kertaa "ETTE HEITÄ LUNTA TOISIINNE NAAMAAN" ja lopputulos oli se että mä löysin mun niskasta pulkallisen lunta. kivaa <3 pitkän päivän jälkee kuitenki sain palkan, ja joululahjaksi sellasen Nomination korun, ja kaikkee kivaa sälää siihen :-----) wuhu

Nyt viel pitää tehdä piparit ja sit pääseeki peiton alle venaan huomisaamuu kun on jouluaaton aamu, ja parasta siinä on BARBIE-LEFFAT. ja Snowman- piirretty ja The Killers - Don't shoot me Santa, ne tekee joulun.






Merry Christmas my loves,

Ca

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti